media relations
Jeśli poważnie myślisz o zwiększeniu rozpoznawalności Twojej marki? Jeśli zależy Ci na zwiększeniu popularności? Chcesz zyskać rozgłos? Jeśli dodatkowo chciałbyś, aby informacje o Twoich produktach trafiły do mediów prasowych i Internetowych? To narzędzie jest dla Ciebie. Systematyczna budowa media relations wypracuje przewagę Twojej Firmy w starciu z konkurencją. Prowadząc wraz z agencją pr długofalowe media relations budujesz popularność skutkującą wyższą sprzedażą i niepoliczalną renomę marki, której nie da się przełożyć na język finansowy.
długofalowa strategia obecności w mediach
Jeśli Twoja Firma jeszcze nie zaistniała w mediach prasowych i Internetowych? Najwyższy czas to zmienić. Wspólnie opracujemy długofalową strategię działań media relations. Sprawdzimy jak Twoja Firma jest postrzegana przez pryzmat mediów. Opracujemy plan jak chcemy aby Twoja Firma była postrzegana przez Klientów, rynek i Pracowników. Wdrażamy ten plan. Strategię przełożymy na intensywne działania. Powiemy Ci jakich informacji potrzebuje rynek mediów branżowych. Wykreujemy temat, zredagujemy materiał prasowy i zostanie on dostarczony redakcjom poczytnych czasopism i portali internetowych. Zatroszczymy się również o odpowiedni materiał fotograficzny, galerię zdjęć. Przygotujemy grafiki, wykonamy fallow up, roześlemy zaproszenia, i press pack’i. Dzięki naszej kreatywności Twoja marka zostanie zapamiętana, a wszystkie materiały prasowe będą wiarygodnym źródłem informacji o Twoim produkcie i Twojej Firmie.
kreujemy materiały prasowe
W ramach tego narzędzia pr agencja pr project wykona szereg działań zmierzających do nawiązania kontaktu z wyselekcjonowanymi mediami (odpowiadającymi branży Klienta). Naszym zadaniem jest również podtrzymywanie dobrych relacji z mediami w imieniu naszego klienta. Mamy wiele sposób na to by nasz Klient nie został zapomniany. W ramach tego działania kreujemy tematy, które mogą zainteresować media. Redagujemy materiały prasowe do dystrybucji do mediów, bazując na aktualnych wydarzeniach, historii i planach naszego Klienta. Agencja w zależności od rezultatu audytu komunikacyjnego dobiera odpowiednia liczbę materiałów prasowych i tematów, które zostaną przygotowane. Wszystko w zależności od czynnika potrzeb. Komponujemy również każdorazowo klucz mediowy – listę mediów i redakcji do których dana informacja zostaje dostarczona.
prowadzimy biuro prasowe
Działanie media relations wiąże się również z prowadzeniem dla Klienta biura prasowego. W ramach tego poddziałania odpowiadamy na pytania dziennikarzy, dostarczamy fachową wiedzę na temat produktów naszego Klienta, kreujemy jego rolę eksperta na łamach branżowego tytułu. Często dzieje się dużo i w dziennikarskim tempie.
raportujemy efekty media relations
Efekty naszych starań – czyli dystrybucję materiałów prasowych – monitorujemy. Dzieje się to w sposób automatyczny. Korzystamy bowiem z outsoursingu firm zewnętrznych. Monitorujemy frazy i codziennie otrzymujemy raport z uzyskanych dla Klienta publikacji materiałów prasowych. W raporcie zbiorczym, zazwyczaj miesięcznym dostarczamy informacje o publikacjach kolportowanego przez nas /zredagowanego wcześniej/ materiału. Do Klienta docierają również skany materiałów opublikowanych w prasie.
Media relations to potężne narzędzie, dzięki któremu małe wydarzenia stały się wielkimi.
zadania agencji pr project w obszarze media relations
Zaprojektujemy siatkę kontaktów z mediami. Poinformujemy o Twoich usługach i produktach najlepszych dziennikarzy w Twoim segmencie. Zredagujemy materiały prasowy. W Twoim imieniu będziemy w kontakcie z mediami branżowymi, bo nasz wspólny cel to rozgłos i skupienie uwagi na Twoim projekcie. Zraportujemy wyniki naszych działań. Otrzymasz szczegółowe informacje na temat publikacji materiału prasowego.