pr korporacyjny

pr korporacyjny Wrocław

 

Zaplanujemy i wdrożymy w życie korporacyjną strategię działań, która wzmocni wizerunek Twojej Firmy. Uruchomimy narzędzia, które skonsolidują Twój zespół, zażegnają konflikty i pozwolą Twoim Pracownikom być najbardziej efektywnymi dla Twojej Organizacji. Skonstruujemy i wdrożymy w życie plan działania skupiony na komunikowaniu się Twojej Firmy z otoczeniem: kontrahentami, społecznością i innymi organizacjami. Szybko zareagujemy i ugasimy zarzewie rysujących się konfliktów czy problemów. Wiele wydarzeń można przewidzieć, a gdy wydarzy się kryzys możemy natychmiast zareagować. Zbudujemy dla Ciebie procedury antykryzysowe oraz alerty ostrzegające o niebezpieczeństwie.  Zbuduj z nami Twoją silną markę.

 

wielopoziomowa strategia korporacyjna

PR korporacyjny to „wyższa klasa  jazdy figurowej”.  Wyróżnia się wielopoziomowością przekazu, który kierowany jest do rożnych grup odbiorów. Organizacja korporacyjna posiada wiele szczebli pracowników oraz wiele różnorodnych grup  do których nasz przekaz powinien dotrzeć. Mówimy bowiem do Pracowników, Inwestorów, Klientów, Mediów i Ekspertów. Prawidłowo skomponowana strategia korporacyjna powinna uwzględniać zarówno relacje inwestorski, relacje z mediami, komunikacje wewnętrzną oraz zarządzanie kryzysem. Dokładanie zdefiniowani odbiorcy wysoko podnoszą poprzeczkę w jakości komunikacji.

 

merytoryczna komunikacja

Zdefiniowana i różnorodna grupa odbiorców na różnych szablach korporacji oczekuje od agencji pr precyzyjnych i rzeczowych informacji. W pr korporacyjnym nie ma miejsca na „puszczanie oka do odbiorcy”, niefachowe określenia i niedomówienia. Najczęściej konstruowanie komunikatów korporacyjnych wymaga przygotowania, wiedzy z zakresu ekonomii, finansów i branży. Niezbędne są wówczas konsultacje ze specjalistami organizacji. Budowa mocnej marki wymaga wiarygodności, dlatego też dla odbiorców musimy być partnerem, który nie popełnia merytorycznych błędów. Doskonałe przygotowanie to wiarygodna komunikacja na wszystkich poziomach korporacyjnych. To dotarcie z informacja do wszystkich grup odbiorców. W takiej komunikacji nie ma miejsca na błędy.

 

działania dynamiczne i długofalowe

Dla nas oczywiste jest, że budowanie pozycji Firmy przy udziale działań pr musi być długofalowe. Priorytetowa jest systematyczność przekazu. Nie możemy komunikować od czasu do czasu, nie informować w sytuacji kryzysowej lub po prostu zamilknąć gdy sytuacja jest zła. Mechanizm korporacyjny nie znosi próżni, to ona psuje relacje i odbiór naszej organizacji przez wiele grup odbiorców. Dialog musi być nieustający. Najgorsze co może wydarzyć się w dużej organizacji to nieinformowanie, milczenie np. w bardzo aktualnej sytuacji czyli podczas kryzysu epidemii. Brak dialogu to spory błąd za który ponosi się olbrzymie konsekwencje. Stały dialog wyznaczony jest przez dynamikę organizacji, która jak żywy organizm reaguje na czynniki zewnętrzne. Dział komunikacji zarządzany przez agencję pr project to swego rodzaju newsroom zbliżony do agencji informacyjnej.

 

Skutecznymi narzędziami realizacji celów jest dotarcie do szerokiej opinii publicznej z odpowiednim przekazem medialnym na temat firmy oraz kreowanie eksperckiej pozycji osób nią zarządzających.

 

usługi jakie oferujemy w ramach tego procesu obejmują:

  • audyt dotychczasowego wizerunku firmy
  • opracowanie strategii komunikacji korporacyjnej
  • doradztwo w zakresie przedsięwzięć wspierających osiąganie celów strategicznych (np. programy społecznej odpowiedzialności biznesu)
  • media relations, w tym kompleksowe prowadzenie biura prasowego, organizacja konferencji prasowych, przygotowywanie i dystrybucja komunikatów prasowych i wypowiedzi eksperckich
  • przygotowanie treści na strony internetowe organizacji
  • opracowanie korporacyjnych materiałów informacyjnych i promocyjnych – raportów rocznych, broszur, folderów, prezentacji, filmów itd.
  • wsparcie komunikacji wewnętrznej firmy
  • organizacja imprez firmowych zarówno od strony merytorycznej, jak i logistycznej
zainteresowany ofertą?
zapytaj o wycenę